szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, stycznia 02, 2013

Słonik - mój pierwszy :)

Witam serdecznie w 2013 roku :)
Życzę Wam aby rok 2013 był dużo lepszy od poprzedniego :)

Ja mojego słonia skończyłam robic jeszcze w 2012 roku :) ale chciałam rozpocząć pierwszego posta w tym roku właśnie nim :D Mam nadziję, żę przyniesie mi szczęście hehehe :)


Nastepny mam nadzieję bedzię lepszy ;) pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Szczęka mi opadła... Super!
    Oby tak dalej przez cały rok.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny:) Życzę Ci aby ten rok przyniósł ci mnóstwo nowych pomysłów i owocnej pracy i oby ten słonik przyniósł Ci szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:) Wszystkiego najlepszego w Nowym roku, samych sukcesów i wielu pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! Z pewnością ten rok będzie dużo lepszy od poprzedniego. Zrobiłaś w niego "słoniowy" krok więc nie może być inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku, przecudowny:-), na pewno przyniesie szczescie w 2013:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Ci wyszedłó gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet Pink Elephant ;) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)