szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lipca 30, 2013

Juz mi niosą suknię z welonem.... :)

Dzień dobry!
Wstałam dziś o godzinie 5 rano, wypiłam kawkę i od rana do obecnej chwili pracowałam nad ..... suknią ślubną :)

Postanowiłam zrobić a'la kopię mojej hihihi :)

Już wcześniej miałam troszkę rurek ukręconych ale i tak mi ich brakło , więc musiałam dorabiać :)



Na gorsecie i spódnicy u dołu jest materiał z kryształkami, których niestety mój telefon nie uchwycił  :(










Inspiracja oczywiście http://www.annakrucko.blogspot.com  ;* 

Dziękuję za odwiedzinki :)
Udanych wakacji :)


8 komentarzy:

  1. No No Ewcia :D Ślicznie :) http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu że Tobie się chciało wstać o tej godzinie podziwiam i aż boje się Twoich nowych pomysłów :)
    Śliczna ta suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, podziwiam chec wstania o tak wczesnej porze ;-) ale ja tez czasem tak mam, jak cos mi zaswita w glowie to mam ochote zaraz to zrobic :) Piekna suknia, sliczna plecionka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna suknia :) ale nie mm mowy o wstawaniu o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna suknia jak ze snu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)