szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, lipca 20, 2013

Rożek :)

Witam weekendowo :)
u mnie ostatnio powstało cos takiego :)





4 komentarze:

  1. ślicznie się prezentuje :) fajne się robi te rożki i mają mnóstwo różnych zastosowań. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze , piękny ! mogłaby mi Pani podpowiedzieć jak się robi to cudeńko ?? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jeszcze dzis na blogu ukaże się kurs rożka , który może mieć kilka zastosowań :) Kursy dodaję do zakładki "Schematy-kursy" . :)

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)