szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, lipca 29, 2013

Tonacja klasyczna :)

Witajcie cieplutko :)
ale na dworze skwar :/ a ja dzis troszkę popracowałam przy żelazku hahaha :D może tu i ówdzie mi się troszkę tłuszczyku wypali hahaha :D

Już dawno temu miałam skończoną budę do wózka , tym razem juz przy użyciu drutu ją robiłam i przyznam , że wyszła znacznie lepiej niz bez drutu :)

Ale jakoś moje koła z papierowej wikliny mi się nie podobały.... jakieś kilka tygodni marudziłam swemu braciszkowi, który jest z zawodu stolarzem aby zrobił mi jakieś kółka do wózka , no i zrobił mi sporo kółek hehehe będę teraz mogła sobie szaleć z wózeczkami , a kto zgadnie z czego te koła? :D Nie są to standardowe kółeczka jak np ma Ania Krućko ale , ważne , że w ogóle są !!! :D Takie moje o ! :)

Co sądzicie o tym wózku, tonacja klasyczna czyli biel :)










Jak widzicie na materiale są kryształki, które w słońcu się pięknie mienią :)

Pozdrawiam Wszystkim , którzy do mnie zaglądają :)


5 komentarzy:

  1. Kółeczka Kochana sa piękne ..uściski dla brata:) Bo to oryginalne i dodają uroku:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi taka wersja wózeczka bardzo się podoba ;) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wózek śliczniusi a kola bomba coś jakby z paneli??

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe tak z paneli wycięte :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)