szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, września 15, 2014

Kosz origami z różami z krepy włoskiej.

Cześć :)

Dziś naszło mnie aby wykonać kosz z origami modułowego a w nim umieściłam róże z krepy włoskiej :)

Kosz origami modułowe, róże z krepy włoskiej.


Jak zwykle kolory krepy włoskiej trudno uchwycić aparatem :/ wyszły czerwone a w rzeczywistości to kolor hmmm podchodzący pod amarant.

Kosz origami modułowe, róże z krepy włoskiej.

Umieściłam na kwiatach motylka :)

Kosz ten jest duży , polecam :)

Dziękuję za odwiedziny, postaram się częściej coś tutaj wrzucać.

4 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)