szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, września 09, 2014

Kwiaty storczyki.

Witam !
Dawno mnie tu nie było, postaram się to nadrobić ;)

Zrobiłam 10 szt wazoników z papierowej wikliny oraz po trzy sztuki storczyków ze wstązki do każdego wazonu. Mam nadzieję, że chociaż odrobinę przypominają storczyki hihi :D

Storczyki ze wstążki w wazonie z papierowej wikliny.


Tak prezentują się wszystkie wazoniki. Wazony mają po około 15 cm wysokości.

Storczyki ze wstążki w wazonie z papierowej wikliny.

Jak widzicie użyłam różnych kolorów wstążek atłasowych.

Storczyki ze wstążki w wazonie z papierowej wikliny.

W środku każdego kwiatka są perełki, kwiaty dodatkowo zdobione zielonym sizalem.

Na dzień nauczyciela, dzień matki , kobiet itp ;)

Pozdrawiam serdecznie :) 

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł i znakomite wykonanie. No i ta ilość. Brawo!!!

    http://podrozprzezkrainepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszły! kolorowo i ślicznie, możesz być pewna, że wywołają wielki uśmiech u obdarowanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś. Fajne i każdy inny. Najbardziej wpadł mi w oko ten czerwony ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bukiety, ale się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)