szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, października 24, 2014

Bombka - kusudama.

Witajcie :)

Zrobiłam niby zwyczajną bombkę kusudamę , może zdjęcie nie odzwierciedla dokładnie efektu.

Bombka kusudama, boże narodzenie.

Kwiaty są z papieru z bloczków kwadratowych jednak....

Bombka kusudama, boże narodzenie.

po dotknięciu są jak plastik ;) Troszkę kusudamę urozmaiciłam aby miała właśnie efekt plastiku i służyła na dłużej, żeby kwiaty tej bombki się nie zniszczyły.

Można takim sposobem zrobić inne kolory kusudam, jeśli ktoś chętny zapraszam :)

Ps. Kto zgadnie jak uzyskać efekt plastiku z papieru?? :)

5 komentarzy:

  1. Świetna kusudama :) Czyżbyś polakierowała kulę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , lakierować jej nie lakierowałam ;)

      Usuń
    2. To nie mam pojęcia czym uzyskać taki efekt :) Tym bardziej podziwiam.

      Usuń
    3. Hehehe po prostu w ciepłym wosku zanurzyć ;)

      Usuń
    4. Nie wpadłabym na to :) Super pomysł i znakomity efekt.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)