szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, października 03, 2014

Smerf Ważniak - origami modułowe

Witajcie :)

Składałam sobie karteczki tym razem niebieskie,  jak zwykle rozmiarów a4/8 . I złożyłam z nich smerfa ważniaka metodą origami modułowe.

Smerf Ważniak origami modułowe.

Smerf jest sporych rozmiarów ma wysokości 60 cm.

Smerf Ważniak origami modułowe.

Smerf w ręce posiada motylka. Ma okulary.

Smerf Ważniak origami modułowe.

Nawet w tyle ma ogonek ;)

Smerf Ważniak origami modułowe.

Sporo czasu zajęło mi jego wykonanie, jednak jak obiecałam będę starała się pokazywać Wam swoje nowości origami modułowego i nie tylko , wymyślone z mojej głowy. Dlatego bardzo proszę jeśli inspirujecie się moimi pracami wstawcie link do mojego bloga. Dziękuję. 

5 komentarzy:

  1. WOW WOW WOW - rewelacyjny, śliczny, perfekcyjny!!!!!!
    PODZIWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo wykonałaś fantastycznego Ważniaka:))) Jego wysokość robi wrażenie;) Wymagał wiele pracy i czasu - podziwiam! Ja do origami modułowego nie mam cierpliwości... Podoba mi się to , że dbasz o każdy najmniejszy szczegół:)
    A żeby było śmieszniej - wczoraj wieczorem z moimi perełkami oglądaliśmy Smerfy 2 hi hi hi:)
    Czekam na kolejne prace:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zużyłaś modułów? :D dalabys instrukcje? :D Bardzo Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nie zliczyłam ilości modułów. W zakładce SCHEMATY-KURSY jest opisane jak zrobić smerfa.

      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)