szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, listopada 25, 2014

Świateczny słonik - origami modułowe.

Dzień dobry z samego rana :)

Uff uporałam się z pierwszym tego roku słoniko-mikołajem z origami modułowego.
Pamiętam jak rok temu stworzyłam go po raz pierwszy :) Bardzo mi się spodobał bo był ogromny. Ten tez jest takich samych rozmiarów jak poprzedni, ma 70 cm wysokości.

Mikołaj, słoń origami modułowe.

Trąba podniesiona do góry aby na nadchodzący Nowy Rok przynosiła szczęście  :)

Mikołaj, słoń origami modułowe.

W ręku ma rózgę hehehe na tych niegrzecznych ;)

Mikołaj, słoń origami modułowe.

Oj wspomnienia z tamtego roku powróciły , aż miło popatrzeć na coś takich rozmiarów, bo wiem, ile pracy i czasu w niego włożyłam.
 
Mikołaj, słoń origami modułowe.

Słoń ma okulary jak św. Mikołaj haha :)

Mikołaj, słoń origami modułowe.

No dobra teraz powiem Wam tak naprawdę Święty Mikołaj nie istnieje , istnieją słonie hahahahaha :D ( żarcik ) .

Bardzo proszę...
Z racji tego, że mam dużo zapytań co do smerfa, słoniko-mikołaja i innych rzeczy... Bardzo proszę o to abyście wstawiając zdjęcie na fb, nk czy inną stronę wstawili link do mojego bloga jako źródło inspiracji. Potraktuję to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek. Proszę dlatego, gdyż większość rzeczy na tym blogu są moim pomysłem i nie pozwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie ich bez mojej zgody ! Uszanuj moją pracę !

Dziękuję.

2 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)