szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, grudnia 18, 2014

Butelka wódki - origami modułowe.

Dobry wieczór :)

Jak mija Wam dzień??

Ja w końcu posprzątałam trochę także już mi papierki wszędzie nie latają hehehe :)

Zrobiłam , zgadnijcie co? Butelkę wódki :D Polskiej wódki hahaha :D

Butelka wódki - origami modułowe.

Ozdobiłam czerwoną i białą wstążką.

Butelka wódki - origami modułowe.

Widać wódka polska ma 40% :D 

Butelka wódki - origami modułowe.

No to co kto pije ze mną hahahaha ??  Polane jest ;)

Miłego wieczorku :)

4 komentarze:

  1. Z takiej butli chętnie się napiję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! bardzo mi się podoba ta butelka wódki proszę o instrukcje wykonania tej butelki.Chciałam zrobić koledze na imieniny. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł nieźle!! :) Bardzo fajny pomysł na prezent dla kogoś itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry.Bardzo fajny pomysł.Można prosic o instrukcję, bo chciałabym zrobic dla taty lecz nie wiem jak.Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam!!
    Czekam na instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)