szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, grudnia 17, 2014

Papa Smerf - origami modułowe.

Dzień dobry :)

U mnie w końcu słoneczko ładnie świeci za oknem, aż chce się żyć :)

Zrobiłam kolejnego Papa Smerfa :)

Papa Smerf - origami modułowe.

Ma wysokości na oko 60 cm.

Papa Smerf - origami modułowe.

Nosek ma niebieski :) Usta czerwone. Brodę białą :)

Papa Smerf - origami modułowe.
Papa Smerf - origami modułowe.

Uszka  też ma niebieskie. Czapkę i spodnie czerwone.

Papa Smerf - origami modułowe.

Prezentacja Papa Smerfa z boku :)

Papa Smerf - origami modułowe.

Razem ze świnką Pepe zrobiłam zdjęcie na pamiątkę.

Hmmm nie wiem kiedy znajdę czas na jakieś nowości z origami modułowego, święta za pasem a ja w czarnej.... dziurze jestem... no cóż - życie ;)

Obiecuję, że po Nowym Roku zrobię coś walentynkowego, jeszcze nie wiem co ale postaram się ;)

Dziękuję za odwiedziny, komentarze. 

Miłego dnia !

4 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)