szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, stycznia 16, 2015

Bliźniaki - słonie origami modułowe.

Witajcie :)

Za oknem normalnie mam wiosnę co mnie bardzo cieszy :)

Przy tak wspaniałej pogodzie, którą mamy udało mi się zrobić dwa słonie bliźniaki, z małą różnicą ;)

Bliźniaki - słonie origami modułowe.

Heheh czy już znaleźliście różnicę? :D 

Bliźniaki - słonie origami modułowe.

Słonie mają po około 50 cm wysokości, są to bliźniaki - dwaj chłopaki ;)

Sama mam brata bliźniaka więc wiem coś nie coś więcej na ten temat hehe ale nie jesteśmy do siebie podobni ;) Raz ktoś powiedział, że bardzo malutcy jesteśmy jak na swój wiek a mieliśmy może po około 5-8 lat na to wujek - Postaw Ewą na Adasia zobaczysz jacy wielcy są ;) hahaha Oj było kilka śmiesznych sytuacji i w ogóle ale nie będę Was tu zanudzać ;)

Myślę sobie,że takie słonie mogą być w wersji ślubnej, urodzinowej, rocznicowej itp Wszystko zależy od naszej wyobraźni itp :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ale świetne słonie:) Podziwiam za cierpliwość przy tworzeniu takich zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoniki. I ten pieprzyk je odróżniający.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)