szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, marca 05, 2015

Myszka Miki ( Mickey Mouse ) - origami modułowe.

Dzień dobry :)

Już nie mogę doczekać się wiosny, za oknem raz słońce, raz pochmurno...

Siedząc składałam sobie moduły i powstała kolejna myszka mini z origami modułowego ( 3d ).  Jest dość duża ma jakieś 60 cm wysokości. Hehe jakoś nie umiem przestawić się na mniejsze figurki ;)

Myszka miki origami 3d.

Tym razem ozdobiłam nawet buciki czerwonymi kokardkami ze wstążki.

Myszka Miki ( Mickey Mouse ) - origami modułowe.

Na głowie również jest czerwona kokarda.

Myszka Miki ( Mickey Mouse ) - origami modułowe.

Prezentacja z boku. Nie wiem ile poszło modułów na tę myszkę , już nawet nie liczę ich ilości. 

Myszka Miki ( Mickey Mouse ) - origami modułowe.

W tyle też kokardka jest. Wszystkie moje figurki robię na wyczucie. Myślę, że tym razem myszka mini mouse z origami 3d wyszła lepiej niż poprzednia. Jest to moja druga myszka z origami modułowego ;)

A tu wstawiam Wam fotkę , żebyście mogli zobaczyć jak duża jest myszka, to tez jak dla mnie jest fotka pamiątkowa :) Na mnie nie patrzcie, ja nie modelka więc na zdjęciach wychodzę jak wychodzę.... ;)

1 komentarz:

  1. Ojej, musiało Cię to kosztować sporo pracy! Zazdroszczę cierpliwości, jaką trzeba było włożyć w to dzieło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)