szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, kwietnia 06, 2015

Drzewko - kwiat lotosu origami.

Dzień dobry!

Jak mijają Wam Święta Wieklkanocne ? U mnie spokojnie :) Za oknem niestety ponura pogoda raz snieg, raz słońce... zwariowac idzie jak chce już LATO !

W sobotę zrobiłam drzewko z kwiatów lotosu. Bo oczywiście bezczynnie nie potrafię usiedzieć ;) nawet wtedy kiedy wypadało by odpocząć od "papierków" ;)

Ozdobne drzewko.

Kolorów jakich użyłam to purpurowy i jasna zieleń.

Drzewko - kwiat lotosu origami.

Lekko z góry zdjęcie zrobiłam ;) Doniczki użyłam ceramicznej w kolorze purpurowym, wypełniłam sizalem czerwonym. Moje drzewko zdobi też wstążka koloru seledynowego i ciemniejszego zielonego .

Mam zamiar stworzyć inne kolory takich drzewek o ile się Wam spodoba to pierwsze drzewko w kolorze purpurowym ( biskupim ).

Odpoczywajcie ile możecie tego Wam życzę :) Ja zmykam kawki się napić i oczywiście  coś poskładać :)

Przyjemnego Lanego Poniedziałku :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)