szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, kwietnia 08, 2015

Drzewko szczęścia - kusudama.

Dzień dobry,

Jak czujecie się po świętach? Przybyło kilka kilogramów?? ;)

U mnie dziś trochę leniuchowo ;) Ale udało mi się skończyć drzewko w ceramicznej doniczce - kusudama.

Kusudama origami.

Kolory to jasna zieleń z pomarańczą. Pogoda jest jaka jest więc i zdjęcie nieciekawe... ale lepsze takie niż żadne.  Zmykam zrobić sobie kawkę bo pogoda robi swoje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)