szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, kwietnia 24, 2015

Drzewko z organzy w bieli.

Dzień dobry :)

wypiję kawkę i chyba wezmę się za ogarnięcie mieszkania... i moich przydasi ;)

Ale zanim wypije kawę pokażę Wam moje pierwsze drzewko z organzy białej. Wiem, że wiele z Was już robiło takie drzewka, ja dopiero teraz postanowiłam zrobić. Jak wyszło oceńcie sami.

organza, drzewko na szczęscie.

Całe drzewko jest w kolorze białym. Organzy poszło sporo hehe nie sądziłam, że aż tyle jej użyję.

biała organza

Dodatkowo zrobiłam kwiaty do drzewka miały to byc tulipany ale raczej wyglądają na inne kwiaty hehe ;)

Drzewko z organzy w bieli.

W tyle drzewko jest całe białe z organzy, nie ma kwiatów. Kwiaty do tego drzewka wykonywałam sama i powiem Wam, że bardzo podziwiam osoby tworzące kanzashi ze wstązki, trzeba mieć dużo cierpliwości aby móc wykonać odpowiednio dany kwiat.

Życzę Wam miłego i ciepłego weekendu :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)