szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, kwietnia 30, 2015

Wazon z kwiatami lotos - origami modułowe.

Witajcie ,

Zaczynamy długi weekend :) Oby tylko pogoda nam dopisała ;)

Dziś przerobiłam wazon z kwiatami kusudama na kwiaty lotos z origami modułowego. Myślę, że z tymi kwiatami wygląda o wiele lepiej.

Wazon z kwiatami lotos - origami modułowe.

Wazon jest sporych rozmiarów, jest duży. Wykonałam wazon metodą origami modułowego. Już nie pamiętam z ilu modułow składa się podstawa.

origami,lotos, kwiat

Ozdobiłam girlandą z koralikami. 

Wazon z kwiatami lotos - origami modułowe.

Doczepiłam kokardkę.  Jak uważacie czy Mamy by się ucieszyły z takiej kompozycji kwiatów gdy by dostały na dzień mamy?

1 komentarz:

  1. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    rose paper flower
    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    How to make paper flowers

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)