szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, maja 15, 2015

Bocian - karczoch.

Witam serdecznie :)

u mnie jak widzicie powstają bociany :)

Gdyby nie pierwsza klientka, która prosiła mnie aby zrobić bociana pewnie by nawet nie powstały bo by mi na myśl nie przyszło aby zrobić takiego :D

Póki co są dwie wersje chłopczyka i dziewczynki. Myslę o innych też bocianach ale na razie to na pomyśle się kończy, może kiedyś zrobię bociany w innej wersji ;)

Bocian na ślub.

Od samego rana jak wstałam tak zaczęłam tworzyć :)

Bocian wykonany metodą karczochową.

Znów kokardki są w kolorze niebieskiem, możliwość dobrania innych kolorów.

Figurka na chrzest.

Figurki niestety nie zrobiłam sama hahaha :D jest kupna :)

Bocian - karczoch.

Bocian ma gniazdo z szalu boa, w dziobie chustę, która ma dzieciątko w środku.

Bocian - karczoch.

Prezentacja z boku.

Bocian - karczoch.

Tył . Ogon zrobiłam jak i skrzydła w kolorze czarnym.

Bocian - karczoch.

No to co boćku, szykujesz się do lotu? :D :D :D

Dziękuję za odwiedziny, przyjemnego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Czy zdąży pani do soboty zrobić kurs na zrobienie hostii komunijnej z origami? Bardzo mi na tym zależy.
    Liczę na szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam, Syrenka :)

    P.S.: Przepraszam jeśli jestem trochę natarczywa, ale (jak już pisałam) ogromnie mi na tym zależy. :) /S.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)