szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lipca 07, 2015

Miś śpioszek - origami modułowe.

Dzień dobry :)

Wczoraj zrobiłam takiego misia spioszka, inspiracja Monika Jemiołek MoJe :)

Miś origami modułowe.

Miś ma podstawy 30 szt modułów, na oko ma wysokości z 35 cm.

Miś origami modułowe.

Tym razem ręcę i nogi zrobiłam inne.

Miś origami modułowe.

Oraz uszka troszkę inne.

Miś origami modułowe.

Misiu ma w dłoniach podusię bo idzie spać ;)

To wersja dla chłopczyka, możliwe,że powstanie wersja dla dziewczynki ;)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)