szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, września 01, 2015

Ikebana - papierowa wiklina.

Witajcie :)

Wzięłam się od razu z rana za ukończenie ikebany z papierowej wikliny ( kosz ) . Przy końcu niezle się poparzyłam klejem na gorąco, na szczęscie nie az tak mocno chociaz nie powiem bolało ;) ale trzeba zęby zacisnąc i tworzyc dalej :)

Kosz z papierowej wikliny na prezent.

Ikebana jest w kolorze białym. Dodatkowo ozdobiłam gipiurą.

kosz, krepa włoska, róze, pomarańcz

Zrobiłam róze z krepy włoskiej, dodałam sztuczne białe kwiaty oraz zrobiłam ze wstazki kilka kwiatów.

kosz, z gazety

Długośc ikebany 40 cm, wysokosc 18 cm.

Ikebana z papierowej wikliny.

Ozdobiłam wstazką, organzą...

Ikebana z papierowej wikliny.

Osobiście lubie ciepłe kolorki :) Mam nadzieje , że i Wam przypadną do gustu :)


1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)