szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, września 28, 2015

Niebiesko-srebrna bombka decoupage.

Dzień dobry :)

Dziś zrobiłam niebiesko-srebrną bombkę o średnicy 10 cm.

decoupage

Ta bombka jest pomalowana na ciemny kolor niebieski.

Niebiesko-srebrna bombka decoupage.

Z boku konturówka zrobiłam kropeczki.

Niebiesko-srebrna bombka decoupage.

Na środku przykleiłam motywy z gipiury i pomalowałam na srebrny kolor.

Niebiesko-srebrna bombka decoupage.

Zawieszkę użyłam koloru srebrnego. W słońcu bombka pięknie się mieni kolorem srebrnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)