szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, października 05, 2015

Bombki średnicy 10 cm - degoupage

Dzień dobry :)

Przez kilka dni nic nowego nie wstawiałam, ale to nie z powodu braku czasu czy lenia ;) Cały czas pracowałam :)

Dlatego dziś mogę Wam pokazać 40 szt bombek zdobionych gipiurą i pomalowanych techniką decoupage. Myślałam, że zajmie mi to znacznie mniej czasu hehehe ale ważne ,że się udało :)

bombka, świeta, decoupage

Dużo czasu zajęło wycinanie motywów z gipiury.

boże narodzenie

Pomalowałam je na kolor srebrny i przymocowałam do kuli.

gotowy zestaw

Tu na razie widać 20 szt bombek :)

Bombki średnicy 10 cm - degoupage

A tu już całość zestawu czyli 40 szt :) Do każdej bombki dodałam srebrną kokardkę :)

girlanda na świeta

Zrobiłam, też girlandę z kryształków niebieskich i ozdobiłam ją kokardkami granatowymi i srebrnymi :)

Trzymajcie kciuki aby się wszystko spodobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)