szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, stycznia 22, 2016

Myszka Minnie Mause - origami modułowe.

Witajcie :)

Cały czas jestem na pełnych obrotach. Zrobiłam dziś myszkę minnnie wysokość z uszami to 71 cm. W sumie dzis ją kończyłam. Teraz mam zamiar zrobic troszkę porządków w domu wypic kawke i znów zacząć składac moduły. Pieknie mi słoneczko świeci więc mam nadzieję że szybko wszytsko ogarne :) Przyjemnego dnia ! 
 
Myszka Minnie Mause - origami modułowe.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)