szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, marca 15, 2016

Pamiatka I Komunii Świętej - kielich origami modułowe.

Dzień dobry :)

I jak kursik wczorajszy na kielich komunijny Wam się spodobał?

Dziś go przyozdobiłam,  ale powiem Wam, że robiąc go wczoraj miałam wrażenie, że mi się nie uda go zrobić takiego jak bym chciała na szczęście coś tam wyszło ;)

I Komunia Św., papier, modułowe origami, 3d, segmentowe, kurs na kielich, ozdoba na stół komunijny, prezent

Przyozdobiłam go koronką gipiurową :) 

oryginalna pamiatka pierwszej komunii świętej, kielich, ozdoba

Różami zrobionymi ze wstążki 25 mm, atłasowej.

na cukierki, na prezent, zegarek, pamiatka , komunia,kielich,

W środku jest tekturka, gipiura na około. Możecie dać do środka cukierki, prezent np naszyjnik , pieniądze, zegarek.... 

origami 3d, modułowe, koraliki, papier, klej, oryginalny prezent na komunię

W tyle prezentuje sie tak. Jak widzicie kielich ma koraliki doczepione :) Podoba się?

Kolory moga być inne , ja postawiłam na biel. Wysokość kielicha : 32 cm, szerokość 19 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)