szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, kwietnia 20, 2016

Oryginalna pamiątka pierwszej Komunii Św - kielich z rattanu.

Dzień dobry :)

Od samego rana wyplatałam kielich z rattanu koloru wybielanego z dodatkami różowymi. Wysokość kielicha to 32 cm. 

Pamiątka Pierwszej Komunii Św. dla dziewczynki

Czy podoba Wam sie tego rodzaju kielich? Według mnie jest delikatny i taki w swoim rodzaju. Do środka można dać np zegarek, łańcuszek a nawet cukierki :)

Fajnie zaskoczyć obdarowaną osobę czym oryginalnym :)

Dziękuję za odwiedziny :)

Ps. Jeśli piszecie do mnie poprzez formularz kontaktowy , jest po prawej stronie pisze nad nim "napisz do mnie " to w miejscu e-mail wpisujcie swój e-mail a nie mój ;) wtedy Wam odpiszę w innym przypadku będę pisać sama do siebie heheh  a nie o to chodzi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)