szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, kwietnia 04, 2016

Pamiatka Komunijna - kielich origami modułowe

Dzień dobry :)

Jeszcze w starym tygodniu na facebooku pokazywałam kielich z origami modułowego. Widzieliście już go ale co nie co dorobiłam i zrobił furrorę na facebooku w różnych grupach :)

Jak zrobić kielich origami 3d.

Ogólnie ma teraz wysokości 52 cm. 

Pamiatka Komunijna - kielich origami modułowe

Tutaj widać życzenia od Babci i Dziadka.

życzenia komunijne, wierszyk,

Pamiatka Komunijna - kielich origami modułowe

Zrobiłam też kielich ze wstążki i troszkę został zbesztany hehehe ale poprawię go i Wam róznież pokażę, w sumie po tych komentarzach o kielichu ze wstążki doszłam do wniosku , że w origami czuję się jak ryba w wodzie ( choć pływać nie umiem ;) ) dlatego chyba przy tej technice zostanę , mimo , że czasami kusi mnie spróbować czegoś innego. Bo zwyczajnie nudzą mi sie "papierki" a ostatnio to już dłonie mi wysiadają jak je składam... w sumie złozyć z 500-800 modułów na dzień to jest tego trochę...  ale ok nie marudzę już Wam zabieram się za wypicie kawki z rana i biorę się za origami :)

Miłego tygodnia życzę :)

3 komentarze:

  1. Przepiękne prace ,,, niech Pani dalej tworzy z pasją,, GRATULUJĘ ZDOLNOŚCI I POMYSŁÓW...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne prace , twórcze,, niech Pani dalej tworzy te wszystkie cudeńka,, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! We are linking to this great article on our website.
    Keep up the good writing.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)