szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, maja 23, 2016

Czerwony kosz z wikliny papierowej.

Dzień dobry :)
Stęskniłam się za koszami z wikliny papierowej i różami z krepy włoskiej. Więc zrobiłam czerwony kosz z różami czerwonymi i białymi :) Wysokość 23 cm, szerokość 28cm. Dodatkowo przyozdobiłam zieloną krepą włoską aby ożywić kosz. Zasługuje na łapkę w górę ?? 
 
kosz, koszyk, róże, krepa włoska, czerwony, biały

krepa włoska, wiklina papierowa, bibuła, papier, gazeta,

na imieniny, na urodziny, na 18-stkę , prezent
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)