szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, lipca 27, 2016

Drzewko ze wstążek.

Witam, witam :)
Od dwóch dni zaczęłam robić kwiatki ze wstążki, bardzo podobają mi się drzewka ze wstążki wykonane więc zrobiłam sobie :) W odcieniach fioletu :) Pochłonęło to mnóstwo czasu, drzewko nie jest wysokie ma ok 45 cm.ale to tylko kwestia dłuższego patyczka ;)

drzewko, prezent, na szczęście, wstązka, fiolet, biały, doniczka, gips, kula styropianowa, 15 cm
Na to drzewko poszło ponad 50 szt kwiatów, zrobionych podwójnie czyli spód z sześciu płatków góra z pięciu. Kula ma 15 cm szerokości.

ozdoba okna, salonu, stołu, komunii, wesele, kula,
To moje pierwsze tego typu drzewko :) Mnie się podoba i chyba zrobię ich więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)