szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, lipca 13, 2016

Słonie na szczęście - origami 3d, modułowe.

Witajcie :)
Ręce mi wysiadają ale nadal coś tam tworzę... Zrobiłam parę słoni z serduszkiem, na serduszku można napisać życzenia ślubne, rocznicowe itp... Słoniki mają wysokości 50 cm. Serduszko ozdobiłam gipiurą. Podobają Wam się?

prezent, ślub, rocznica, słoń, papier, jak zrobić coś z papieru?

papier, origami 3d, prezent, na szczęście

serce, gipiura, prezent, oczy, papier, slub, chrzest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)