szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, lipca 04, 2016

Wazon z kwiatami , duży - origami 3d.

Dzień dobry :)

Postanowiłam trochę przerobić mój wazon z origami, wcześniej były w nim kwiaty z papieru, tulipany czerwone. Teraz postanowiłam dodać kwiaty ze wstążki i moim zdaniem wygląda o wiele lepiej.

wazon, kwiaty, z papieru, wstążka, duży,

Tak się całość prezentuje.

kwiaty, wazon, wstążka, ozdoba, podarunek prezent,

Wysokość samego wazonu to jak dobrze pamiętam 29 cm.

czerwone,zielone, kwiaty, srebrne, białe, koraliki, urodziny

Z przodu wazonu jest wstążka czerwona.  Z kwiatami wazon ma wysokości ok 70 cm. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)