szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, sierpnia 11, 2016

Drzewko ze wstążek koloru niebieskiego.

Witajcie :) dziś zrobiłam takie drzewko :) Myslicie , że te kolorki pasują do siebie? Mnie się podoba. Kwiatki oczywiście robiłam dużo wcześniej, dziś tylko kilka sztuk dorobiłam i z nich zrobiłam drzewko :) Wysokość 46 cm, doniczka koloru amarant plastikowa tym razem.

wstążka, kwiaty, ze wstążki, amarant, róż, niebieski, na szczęście, slub, urodziny, chrzest, roczek, imieniny, świeta, ozdoba stołu, okna, na parapet

sztuczne , drzewko, niebieskie, na kuli, styropian, jak zrobić samemu ozdobę na stół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)