szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, września 27, 2016

Kłapouchy - osiołek origami modułowe.

Dzień dobry :)

Powstał u mnie kolejny kłapouchy tym razem w ciemniejszych kolorach :) Robiąc go po raz drugi wydaje mi się, że wyszedł o wiele lepiej, kwestia też jest tego, że kolor papieru jest inny :)

Oczywiście robiłam go z modułów a4/8 szt.

kłapouchy, osiołek, z papieru, origami modułowe, 3d, granatowy, róż,

I co myślicie o moim kłapouchym? :) Zrobię dla Was kurs jak znajdę chęci ;)

osiołek, kłapouchy, origami, 3d, modułowe, segmentowe, disney, bajka, postać z bajki,

disney, postać z bajki, kłapouchy, kubuś puchatek

origami modułowe, prezent, dla dziecka, rękodzieło, handmade,

jak zrobic kłapouchego, osiołek, modułowe, papier, granatowy, dla dziecka, bajka, disney

Kłapouchy - osiołek origami modułowe.

Kłapouchy - osiołek origami modułowe.

jak zrobić kłapouchego origami modułowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)