szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, października 10, 2016

Świąteczna choinka z krepy włoskiej.

Dzień dobry :)
 
Jak Wam mija dzień ? U mnie dalej ponuro ale to mi nie przeszkadza aby stworzyć choinkę z krepy włoskiej.
 Takie choinki robiłam rok temu, podobały się więc i tego roku będę je robić, póki co kolor choinki to biel, jasny fiolet, ciemny fiolet i szary. Choinka ma wysokości ok 65 cm. Przyozdobiłam ją bombkami, cynamonem :D Jeśli się podoba zostawcie lajka :)
 
drzewko, choinka, świeta, boże narodzenie

krepa włoska, choinka, mikołaj, drzewko świateczne,

rękodzieło, choinka, diy, handmade, krepa włoska, święta, boże narodzenie

święta, choinka, boże narodzenie, mikołaj, rózga, renifer
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)