szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, listopada 28, 2016

Choineczka ze sznurka.

Dobry wieczór :)

Jeszcze dziś zrobiłam , taką choineczkę :) Ma wysokości ok 50 cm, dodatki są koloru białego i srebrnego :)

choinka, ze sznurka, z juty, gwiazda betlejemska, renifer, święta, handmade, biel, boże narodzenie

Na zdjęciu dokładnie nie widać, jak gwiazdka się błyszczy, reniferek itp

choinka, ze sznurka, z juty, gwiazda betlejemska, renifer, święta, handmade, biel, boże narodzenie

Tutaj widać z bliska czym ją przyozdobiłam. Ostatnio jakoś biel mi się podoba :) Ale powstaną też inne choineczki w innych kolorach :)

Taka choineczka ładnie przyozdobi kominek, okno, stół...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)