szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, listopada 24, 2016

Duży Anioł - origami modułowe, 3d.

Dzień dobry :)

Ostatnim czasem mono pracowałam nad bardzo dużym aniołem ilość modułów na jego wykonanie to ponad 3 400 szt. Powiem Wam, że miałam chwilę zwątpienia czy dam radę go wykonać.... nie sądziłam ,że, aż pięć dni będę nad nim siedzieć i pracować, no ale jak zaczęłam to musiałam skończyć... Wysokości ma ok 75 cm jest to chyba największa figurka jaką kiedykolwiek robiłam :) W ogóle to pierwszy raz tak dużego anioła robiłam, wcześniej owszem robiłam aniołki ale zdecydowanie mniejsze takie , które miały z 35 cm wysokości.
Sama podstawa tego aniołka to 80 sztuk modułów w jednym rzędzie! No dobra do rzeczy ;) Wygląda tak.


Oczywiście z tak dużą figurką musiałam zrobić sobie zdjęcie na pamiątkę ( jak zwykle w biegu ;) ) ...


Przód aniołka :) 


Z ukosu...


Bok :) Na samo skrzydło poszło modułów 465 szt...


Tył.


Myślę,że chociaż troszkę się Wam spodoba :)

Ja lecę wypić kawkę i brać się za kolejne prace :) trzymajcie kciuki :) Miłego dnia Wam życzę, dziękuję,że odwiedzacie mój blog ! Ale jeśli już tu zaglądacie to odezwijcie się ;) będzie mi miło.

2 komentarze:

  1. Witam ;) ANioł jest śliczny też chce takiego zrobić czy mogła byś podać dokładne instrukcje? Była bym bardzo wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Anioła robiłam rok temu... napisałam z ilu modułów jest podstawa w jednym rzędzie... juz nie pamiętam czy ją odwracałam czy nie, dodawałam kolejne rzędy na oko, potem rząd odwróciłam i wkładałam do jednego modułu dwa, znów pchnęłam się w górę z kolejnymi elementami do odpowiedniej mi wysokości, potem zrobiłam tę samą czynność, odwróciłam moduły wkładałam do jednego dwa dodając żółte, które imitują włosy... potem wziełam się za robotę skrzydeł, które doczepiłam klejem na gorąco.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)