szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, listopada 23, 2016

Gwiazdeczki z zimnej porcelany.

Dzień dobry :)
 
Dawno nic nie pisałam, nie pokazywałam ale to dlatego, że pracowałam nad wielką figurką z origami modułowego, jak dobrze pójdzie dziś wieczorem Wam ją pokażę ;) Chcecie? 
Póki co mogę Wam pokazać moje pierwsze gwiazdeczki, ciasteczko i bałwanka z zimnej porcelany :) Zimna porcelana to zdecydowanie lepszy materiał do modelowania niż masa solna ;) takie moje zdanie :) Oczywiście gwiazdeczki będą wisieć na choince :) Póki co muszą dobrze wyschnąć. 
Miłego dnia :) :) :)
gwiazdki, gwiazdeczki, ciasteczko, bałwanek, zimna porcelana, zawieszki , na choinkę, święta, boże narodzenie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)