szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, października 31, 2013

Hoł, hoł, hoł ! (Mikołaj, słoń , origami modułowe) ;)

Witajcie Kochani :)
Cieszę się bardzo, że do mnie zaglądacie - dziękuję !

Ostatnio składałam sobie moduły tak od niechcenia, nie mając nic w myślach co by tu nowego fajnego stworzyć....  I nagle mnie olśniło hehehe w głowie roił się pomysł ;) Troszkę miałam dylemat czy stworzyć misia, słonia a może normalnego mikołaja? Ale ostatnio miałam tez kilka pytań dotyczącego słonia z origami modułowego , więc postawiłam na słonia :)

Praca na niego zajęła mi około 40 godzin , jeszcze nie zliczyłam ilość modułów, aż się boję myśleć ile ich musiałam naskładać hehe :D Ale moduły robiłam wielkości A4 / 8 . Z tej wielkości modułów najlepiej mi się składa bo rzeczy wychodzą tez większe :).

Mikołaj origami modułowe. Słoń origami modułowe.




Najfajniejsze we wszystkich pracach jest dekorowanie :) Mój mikołaj ma jak widzicie futerko z płatków kosmetycznych , ma okulary, guziki no i rózgę na tego co był przez cały rok niegrzeczny hehehe :D

Mikołaj origami modułowe. Słoń origami modułowe.



Czapeczkę ma z modułów , ukształtowałam ją w taki troszkę śmieszny sposób. Wszystko oczywiście jest posklejane klejem vicol, jedynie ozdoby , ręce, nogi, trąba, uszy, kły są sklejone klejem na gorąco.

Mikołaj origami modułowe. Słoń origami modułowe.
 Mikołaj ten ma wysokości 60 cm, jak widzicie jest dość spory ;)

Mikołaj origami modułowe. Słoń origami modułowe.

W tyle też ma futerko :)

Jeśli jest ktoś zainteresowany tego typu rzeczą, która może być oryginalnym pomysłem na zbliżające się Mikołajki , zapraszam  na e-mail, fb... :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za odwiedziny, pozostawione komentarze. Ja sama Was śledzę i podpatruję :) bo każdy tworzy coś pięknego :)


18 komentarzy:

  1. świetny mikołaj i bardzo duży. sporo pracy włożyłaś, by zrobić takie cudo
    papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejszy:)
    Policz moduły i zapraszam na priv:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten słonik.Gdzie można znaleźć wzór na takiego? Ja od niedawna bawię się w origami ,skończyłam wczoraj Hello Kitty dla córci.Chętnie takiego słonika bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej niestety nie mam wzoru, to mój pomysł. Kursu na słonika też nie zrobiłam, ale robi się bardzo podobnie jak misia czy elfa , z tym, że uszy sie robi większe i trąbę :) http://origami-pasja.blogspot.com/2013/11/elf-kurs.html

      Usuń
  5. Widać, że masz talent tak z głowy wymyśleć coś takiego, wow !!! Mam pytanie jak zrobiłaś to futerko z płatków kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MI chodzi jak przymocowałaś to futerko i jak te płatki pozginałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha :D zgniotłam płatek i klejem na gorąco przykleiłam ;)

      Usuń
  7. Na ile byś wyceniła tego słonika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej moglabys policzyc moduly i wyslac mi na mail ile do poszczegolnych czesci ? :P
    W tej chwili robie tort na urodziny,ale po torcie byc moze zrobilabym to :P
    Dziekuje i pozdrawiam ! :)
    Oto moj mail;
    jola999@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje kursy są w zakładce schematy-kursy tu na blogu :)

      Usuń
  9. Przepięknie,podobają mi się wszystkie twoje prace. Czy mogłabyś mi policzyć moduły i wysłać na maila i ile na poszczególne części użyłaś. Pozdrawiam
    agata.makowska@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje kursy są w zakładce schematy-kursy tu na blogu :)

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)