szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, lipca 23, 2015

Gołębie - origami modułowe.

Dzień dobry :)

Troszkę się rozleniwiłam ale mimo to małymi kroczkami działam :)

Zrobiłam gołębie i kosz z origami modułowego.

Prezent ślubny, kosz z gołebiami.

Są to ślubne gołebie ;)

Kosz.

Dodatkowo jest karteczka z napisem "Wesele Angeliki i Pawała " :)

Papier, ślub, origami

Poraz pierwszy robiłam gołębie. 

Kosz na słodycze origami

Początkowo miało to być serce i być może odrobinkę je przypomina....

Duzy kosz

Do środka można śmiało włożyć cukierki, małe flaszki ;)

Gołębie - origami modułowe.

Gołebie maja rozlożony ogon i skrzydła dodatkowo każdy ma kokardę :)

Gołębie - origami modułowe.

Jest to duzy kosz i ładniej wygląda na żywo niz na zdjęciu. Wysokości ma ok 50 cm.

Gołebie, papier, origami, prezent, ślub

Prezentacja z góry :)

Może jak następnym razem będę robić coś podobnego to uda mi się zrobić ładny kosz w kształcie serca... Póki co muszę zadowolić się takim efektem. Podoba mi się ta praca bo jest nieco inna.

4 komentarze:

  1. Są świetne!! Mogłaby pani dodać kurs do zrobienia takich gołębi??☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę czas to zrobię dla Was kurs, ale nie wiem kiedy.

      Usuń
  2. Są świetne!! Mogłaby pani dodać kurs do zrobienia takich gołębi??☺

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)