szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, maja 06, 2014

Krówka origami modułowe

Witajcie słoneczka :)

Daaaawno nic nie pisałam, ale przyznam się lenia miałam i brak weny :/

Składałam sobie moduły i jak zwykle nie wiedziałam co z  nich będzie ;)

Postanowiłam więc stworzyć krówkę ;) bo dawno krówki z origami nie zrobiłam, w sumie to jeden jedyny raz zrobiłam z origami modułowego ale byczka hehe mniejszej wielkości ;) teraz postawiłam na krówkę :) , która może być fajnym prezentem np na wieczór panieński, kawalerski lub 18-stkę ;)

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.


Krówka jest kolorów czerwono-białych  z dodatkami czarnymi. 

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.

W ręce posiada kwiat z motylkiem.

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.

Posiada również czerwony dzwoneczek :)

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.

Nawet zrobiłam śmieszny ogonek heheh :)

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.

Ogonek krowy ozdobiłam kwiatem ze wstążki.

Krówka origami modułowe, 3d, segmentowe.


Moja krowa z origami modułowego ma wysokości około 40 cm.

Myślę, że Wam przypadnie do gustów :D

2 komentarze:

  1. Zachwycająca krówka, a ile pracy w nią włożyłaś, Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo pracy wymaga takie coś :) ale efekt jest super

    zapraszam Cię do mojego candy, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział
    http://lumpeksowaszafa.blogspot.com/2014/05/candy-w-lumpeksowej-szafie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)