szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, lutego 16, 2015

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

Dzień dobry :)

Nowy tydzień się zaczął także pora zakasać rękawy i coś nowego stworzyć. Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście będę pokazywać ozdoby wielkanocne.

Tym razem powstała rodzinka kurczaków z origami modułowego.

Kurczak origami modułowe.

Najwyższego kurczaczka stworzyłam rok temu :)

Jak zrobic kurczaka origami.

Dorobiłam dwa mniejsze, chłopczyka i dziewczynkę.

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

W ten sposób powstała rodzinka  mama, syn i córka heheh

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

Najnowsza kurka ma zielone spodenki. Seledynowe kokardki.

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

W tyle również zrobiłam kokardkę.

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

Dzióbek czerwony ma.

Rodzinka kurczaków - origami modułowe.

I jak się podoba?  Mniejsze kurczaczki mają około 30-35 cm wysokości największa kurka ma wysokości 43 cm.

Pozdrawiam i życzę twórczego tygodnia.

2 komentarze:

  1. Witam bardzo mi się podoba kurczak czy mogłabym dostać wzór jak się go robi

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)