szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, marca 07, 2015

Bukiet urodzinowy z krepy włoskiej.

Dzień dobry ,

sobota pracowita :) u mnie. Właśnie skończyłam robić bukiecik w kolorze czerwonym i kremowym z krepy włoskiej.



Wysokość bukiecika to 41 cm. Dodatkowo ozdobiłam go wstążką satynową koloru kremowego.

Bukiet urodzinowy z krepy włoskiej.

Średnica bukietu to 28 cm. 

Bukiet urodzinowy z krepy włoskiej.

Ozdobiłam dodatkowo perełkami, sizalem, aplikacjami plastikowymi, listkami z krepy włoskiej.

Bukiet urodzinowy z krepy włoskiej.

Tak się prezentuje od dołu ;)

Życzę Wam przyjemnej niedzieli u mnie weekend pracowity :)
Dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)