szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, stycznia 31, 2014

Królik z róż

Dzień dobry :)

Jak zapowiedziałam wczoraj na fb , że pokażę Wam dziś królika wykonanego z krepy włoskiej tak więc dotrzymuje swej obietnicy i oto ona hehehe :D

Królik z krepy włoskiej.

królik z krepy włoskiej

królik z krepy włoskiej

Królik ma wysokości 55 cm, jest duży. Wykonany jest z krepy włoskiej.

Teraz lecę dalej pracować :)

Miłego dnia ! 

5 komentarzy:

  1. Jest cudowny :) Aż buzia sama się uśmiecha :) Bije od niego dużo pozytywnej energii :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty go zrobiłaś? O.o Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam królika z róz z krepy włoskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam z czego są nóżki zrobione?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)