szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, października 09, 2012

Biały miś dla dziewczyny...

Dobry wieczór :)
ostatnio pracowałam nad misiem, no i w końcu go ukończyłam :) Praca nad nim zajeła mi sześć dni ;) zawiera on 2900 szt elementów.


Dziękuję za odwiedzinki i komentarze :)

9 komentarzy:

  1. Jest wspaniały! Gratuluję niezwykłej wprost cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ musiałaś się naskładać tych karteczek żeby taki misiulek powstał "0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czas pracy to jakies 30 godzin... ;) ale warto było :)

      Usuń
  3. dasz schemat ? mój e-mail niki8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam schematu. Jak dobrze pamietam to podstawa była z 73 szt modułow. Rzędów hmm trudno powiedzieć , bo robiłam do odpowiadającej mi wysokości, potem dwa rzedy modułow ktore nadal sklejalam odwrócilam, a potem sklejalam jak wiekszosc, aż do uzyskania głowy. Uszy i nogi doczepiłam klejem na gorąco. Może w najbliższych dniach zrobie jakiś schemat albo coś w tym rodzaju :) Na tego misia poszlo cos kolo 3 tys modułow.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)