szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, sierpnia 05, 2015

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

Dzień dobry :)

Od rana pięknie słoneczko za oknem świeci , jest prawdziwe lato :)

Przez jakiś czas nie robiłam nic z rękodzieła, bo zajmowałam się przetworami na zimę, jednak musiałam znaleść czas na stworzenie kolejnej Myszki Minnie. Jest to trzecia w moim wykonaniu myszka i powiem Wam , że bardzo mi się podoba :) :D Mimo, że pochłonęła ogrom czasu... dlatego wykonując tę Myszkę Minnie miałam chwilę zwątpienie i rozmyślenia.... postanowiłam , że zacznę tworzyć mniejsze rzeczy, bo te duże zwyczajnie mi się nie opłaca tworzyć, pochłaniają duuuużo za dużo czasu. Dlatego jeśli wykonam kiedyś dla kogoś taką duża figurkę to będą to naprawdę extra zamówienia. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Przyzwyczaiłam się do tworzenia dużych rzeczy dlatego cięzko będzie mi się przestawić na mniejsze ale dam radę ;) Mniejsze mogą wyglądać podobnie i też być fajne :)

Ale ok czas na pokazanie Wam trzeciej Myszki Minnie :)

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

Wysokości ma ona 65 cm. Wiem, że zdjęcia nie oddają prawdziwej wielkości i uroku myszki.... 

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

U góry ma kokardę.

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

W tyle również ma kokardkę białą.

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

Pracując nad tą myszka niezle się upociłam bo gorąc jest straszny na dworze , w samym nienasłonecznionym u mnie pokoju temperatura wynosi 29 stopni na plusie o_O a ja dodatkowo pracowałam też z pistoletem na gorąco ufff ale dałam radę, chyba co nie? :D

Myszka Minnie Disney - origami modułowe

Dla porównania wielkości umieściłam butelke duża po wodzie.

Myszka Miki z papieru


Dziekuję, że do mnie zaglądacie :) Postaram się częsciej dodawać posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)