szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, sierpnia 17, 2015

Kosz z kwiatami - wiklina papierowa.

Dzień dobry :)

Pada deszcz u mnie i jest ponuro. Dokończyłam dziś kosz wykonany z papierowej wikliny, ma szerokosci 30 cm, wysokosci 18 cm.

Slub, chrzest, kosz na urodziny.

Pogoda ponura dlatego też zdjęcia wyszly jakie wyszly....

Kosz z kwiatami - wiklina papierowa.

Kolory to czerwień z bielą.

Kosz z kwiatami - wiklina papierowa.

Kosz może byc ozdoba stołu  w salonie :) Jest dość duży, ale zdjęcie tego niestety nie ukazuje...

Jeśli podoba Wam się zostawcie jakiś ślad po sobie ;) np w formie komentarza. Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)