szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, sierpnia 25, 2015

Wózek z rattanu - wybielany.

Dzień dobry :)

Pogoda pochmurna ale mnie udało się ukończyć wózek z wybielanego rattanu z dodatkami niebieskimi.

Wózek z rattanu - wybielany.

Do ozdoby użyłam koronki gipiurowej.

Wózek z rattanu - wybielany.

Róż z pianki, tasiemek satynowych....

Wózek z rattanu - wybielany.

Dżetów....

Wózek z rattanu - wybielany.

Ozdobic taki wózeczek możemy prawie wszystkim :) To kwestia naszej wyobrazni ;)

pamiatka chrztu

Rączkę ma z koralików.

ślub, chrzest, roczek

W środku oczywiście nie zabrakło materacyka, poduszeczki i kołdeki, ktore również ozdobiłam koronką gipiurową.

Prezent na chrzest , wózek, poduszka, kołderka

Dodatkowo dałam do środka wózeczka róże :)

rattan wybielany

Wózek ma wysokosci 30 cm, długośći 31 cm, szerokosci 21 cm.

Na żywo wygląda lepiej :) a Wam jak sie podoba?

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)