szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, listopada 24, 2014

Bałwanek - Bouli origami modułowe.

Dzień dobry w poniedziałek :)

Zrobiłam kolejnego bałwanka Bouli :)

Bałwan origami modułowe.

Ma te same kolory co poprzedni i jest tej samej wielkości.

Bałwan origami modułowe.

Myślę, że i Wam się on podoba :) Widać, że już zima nadchodzi hehehe

Bałwan origami modułowe.

Ten bałwanek się nie roztopi :) na pewno wytrzyma do kolejnej zimy :)

U mnie śniegu jeszcze nie ma a u Was?

Wczoraj mnie zaskoczyliście, otóż każdego dnia sprawdzam sobie statystyki bloga i wczoraj jak nigdy miałam aż 1 111 wejść !!! Dziękuję bardzo bardzo bardzo ! ;*



2 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)