szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, listopada 30, 2014

Bombki decoupage :)

Dzień dobry :)

Jak mija niedziela?
U mnie spokojnie, obiad ugotowany ciasto też hehehe :D

Przedstawiam Wam kolejną serię bombek decoupage :)


 Bombki mają średnicy 10 cm.


 Ozdobiłam dodatkowo wstążką aby móc je powiesić.

Przepraszam za jakość , pogoda była ponura więc zdjęcia wyszły jakie wyszły...

Tym razem na bombkach są mikołaje, skarpetki itp :)

Życzę miłej niedzieli :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)