szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, listopada 21, 2013

Wózek....


Dzień dobry :)

Ostatnio pracowałam z materiałów, z których jeszcze nie miałam okazji pracować. Trochę bałam się tego wyzwania, ale myślę , że się udało !

Zakupiłam rattan wybielany, kupiłam koronki z gipiury i inne a także dodatki wstążki itp ;)

I zaczęłam tworzyć :) powstał wózeczek dla chłopczyka na chrzciny :)



Wysoki 30 cm, długi 26 cm ( plus minus ) .


Nie obyło by się bez pomocy siostry , która uszyła materacyk i poduszkę, a także bez pomocy brata , który zrobił kółka :) Dziękuję !




Do środka dałam aniołka porcelanowego :)




I jak Wam się podoba mój własnoręcznie wykonany wózeczek z rattanu? 






Oczywiście inspiracja i małe rady Ania Krućko ;) dziękuję !



8 komentarzy:

  1. Po prostu świetny! Mnie zastanawia jak się plecie z rattanu, trudniej niż z papierowych rureczek? Nigdy czegos takiego nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie fajnie się plecie z rattanu :) Rattan po namoczeniu chwilkę we wodzie staje się miękki i plecie się dla porównania jak byś plotła coś ze sznurówek hahaha :)

      Usuń
  2. Gdyby można było załadować komentarze w formacie audio, to mój brzmiałby: "oooo jaaaa cieee...!"
    Cudowny wózek, nie mieści mi się w głowie jak można go samemu zrobić!
    podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)