szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, stycznia 28, 2016

Duży słoń - origami modułowe.

Witajcie,
cały czas jestem na pełnych obrotach moje dłonie już mówią "dość".

Powstał kolejny słonik w wersji żeńskiej, wysokość 54 cm, ilość modułow 2 406 szt...

Duży słoń - origami modułowe.

Duży słoń - origami modułowe.

Myślę, że się Wam spodoba :) A ja sobie myślę, że kiedyś ręce mi wypoczną... bo cholernie bolą ....

5 komentarzy:

  1. Mnóstwo pracy musisz wkładać w swoje dzieła - to widać ;) A efekty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest mozliwosc otrzymania jakiegos schenatu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest mozliwosc otrzymania jakiegos schenatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jest kurs na słonia, prosze wejsc w zakładke schematy-kursy, lub wyszukac po etykietach pozdrawiam.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)